دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

آمبولانس خصوصی بیمارستان فوق تخصصی عرفان

۱ بازديد


آمبولانس خصوصی بیمارستان  فوق تخصصی عرفان



آمبولانس خصوصی بیمارستان عرفان ،بیمارستان  فوق تخصصی عرفان سعادت آباد انتقال بیمار به بیمارستان عرفان، با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی، درمانی و بیمارستانی، در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی و مراقبتی پیشرفته و با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و احترام به کرامت انسانی، در سال ۱۳۸۵ آغاز به کار نمود. پذیرش فوری بیمار در بیمارستان خصوصی و فوق تخصصی عرفان توسط تیم پزشکی بهنود طب آریا انجام می شود . آمبولانس خصوصی در بیمارستان فوق تخصصی عرفان با همکاری تیم پزشکی ما، پذیرای بیماران گرامی است. 

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان سعادت آباد تهران

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عرفان سعادت آباد، با بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین تجهیزات پزشکی، درمانی و بیمارستانی، در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی و مراقبتی پیشرفته و با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و احترام به کرامت انسانی، در سال ۱۳۸۵ آغاز به کار نمود.

برخی از ویژگی ها و خدمات قابل توجه بیمارستان عرفان سعادت آباد:

  • تخصص ها و خدمات متنوع: این بیمارستان عرفان  با دارا بودن بخش‌های مختلف تخصصی و فوق تخصصی، طیف وسیعی از خدمات درمانی را به بیماران سرپایی و بستری ارائه می‌نماید.
  • تیم پزشکی مجرب: کادر درمانی بیمارستان عرفان سعادت آباد متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص مجرب و باتجربه بوده که همواره بر ارتقاء دانش و مهارت خود تاکید دارند.
  • بخش های تخصصی و فوق تخصصی: این بیمارستان دارای بخش های متعدد تخصصی و فوق تخصصی از جمله داخلی، قلب، گوارش، جراحی، زنان و زایمان، اطفال، ارولوژی، ارتوپدی، اعصاب و روان و … می باشد.درخواست آمبولانس انتقال بیمار به بیمارستان عرفان نیایش، برای انتقال بیمار به یمارستان  عرفان نیایش ، انتقال بیمار به یمارستان  عرفان نیایش اگر نیاز به آمبولانس خصوصی داشتید و نیاز به پذیرش بیمار در بیمارستان عرفان را دارید با تیم کارشناسان ما تماس بگیریدشماره تلفن پذیرش بیمار در بیمارستان عرفان می باشد. 
  • پاراکلینیک تخصصی: بخش پاراکلینیک مجهز بیمارستان عرفان سعادت آباد خدمات تشخیصی مورد نیاز بیماران را با دقت و سرعت بالا ارائه می دهد.
  • اتاق های متنوع: بیمارستان عرفان سعادت آباد دارای اتاق های یک تخته، دو تخته و بخش ویژه (VIP) می باشد که متناسب با نیاز و شرایط بیماران قابل انتخاب است.
  • خدمات رفاهی: در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و آسایش حال بیماران و همراهان، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته شده است.

بیمارستان عرفان سعادت آباد همواره در تلاش است با بهره‌مندی از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و متعهدترین نیروی انسانی، خدمات با کیفیت بالا به مراجعین خود ارائه نماید.

مطالب جدید ما :
 آمبولانس خصوصی بیمارستان توس


انتقال بیمار به بیمارستان عرفان سعادت آباد تهران

انتقال بیمار به بیمارستان عرفان سعادت آباد تهران توسط تیم پزشکی ما و آمبولانس خصوصی عرفان  | انتقال بیمار به بیمارستان، چه در شرایط اورژانسی و چه در شرایط غیر اورژانسی، نیازمند دقت و ظرافت خاصی است. تیم پزشکی بهنود طب آریا با سال ها تجربه در زمینه ارائه خدمات آمبولانس و انتقال بیمار، آماده است تا با استفاده از تجهیزات مدرن و تیمی مجرب، انتقال بیمار شما به بیمارستان عرفان سعادت آباد تهران را در امن ترین و سریع ترین زمان ممکن انجام دهد.

مزایای استفاده از آمبولانس خصوصی بیمارستان فوق تخصصی عرفان سعادت آباد

  • امنیت و آسودگی خاطر: با استفاده از آمبولانس های خصوصی ما  انتقال بیمار و پذیرش در بیمارستان عرفان سعادت آباد، می توانید از سفری امن و آسوده در مسیر درمان خود اطمینان حاصل کنید.
  • سرعت در انتقال بیمار: تیم ما در سریع ترین زمان ممکن بیمار را به بیمارستان یا مرکز درمانی مورد نظر منتقل می کند.
  • تجهیزات پیشرفته: آمبولانس های ما مجهز به جدیدترین تجهیزات پزشکی و مراقبتی هستند.
  • کادر مجرب و متخصص: تیم پزشکی حاضر در آمبولانس های ما از افراد مجرب و متخصص در زمینه فوریت های پزشکی تشکیل شده است.
  • خدمات شبانه روزی: ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو آمبولانس خصوصی بیمارستان فوق تخصصی عرفان سعادت آباد تهران می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:


09194054393 --09052829351 سینا سعیدی



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.